شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فابیو کاپلو با وجود نتایج ضعیف و حذف زودهنگام از جام جهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس باقی می‌ماند.

روز جمعه (11 تیر) اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که سران این اتحادیه به ابقای سرمربی ایتالیایی تیم ملی رای داده‌اند.

سر دیو دیچاردز،‌ رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: "همه ما به سختی از عملکرد تیم انگلیس در جام جهانی مایوس و بهت‌زده شدیم و فکر می‌کنیم بسیار مهم بود که وقایع را در آرامش بررسی کرده و سپس تصمیم‌گیری نماییم".

وی ادامه داد: "پس از این که با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختیم، به این نتیجه رسیدیم که فابیو بهترین مرد برای تصدی پست سرمربیگری تیم ملی است".

کاپلو 64 ساله پس از حذف مفتضحانه انگلیس از جام جهانی با شکست 4 بر 1 مقابل آلمان که بدترین نتیجه این تیم در طول تاریخ جام‌های جهانی می‌باشد، با انتقادات شدیدی مواجه شد. حتی از دیوید بکهام به عنوان جانشین وی نام برده شد. اما اتحادیه فوتبال انگلیس به تمام شایعات در خصوص آینده شغلی کاپلو پایان داد.

 به گزارش کیکر،‌ وی تا مسابقات جام ملت‌های 2012 اروپا که به طور مشترک در لهستان و اوکراین برگزار می‌شود، هدایت تیم انگلیس را به عهده خواهد داشت. کاپلو نیز در این باره گفت: " سر دیو ریچاردز با من تماس گرفت تا بگوید که باید  ادامه بدهم. من هم به او توضیح دادم که خیلی مهم است که از این اتفاق به عنوان انگیزه‌ای برای آینده استفاده کنیم. من به هواداران اطمینان می‌دهم که از الان به طور کامل روی بازی‌های جام ملت‌های اروپا تمرکز می‌کنم. من از هرکسی مصمم‌تر هستم که با تیم ملی انگلیس به موفقیت برسم".

کاپلو قبلا گفته بود که قصد استعفا ندارد و اخراج وی هم برای اتحادیه فوتبال انگلیس بسیار پرهزینه بود. کاپلو 3/7 میلیون یورو حقوق سالیانه دارد که در صورت اخراج به 8/13 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

کد خبر 110815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز